Ett plagg med attityd




Alla andra har! Jag vill också ha! 
Vanliga meningar ur barns mun ... men ibland hör jag dessa ord så klart även i mitt vuxna huvud.

Man vill ju ha samma, men ändå inte lika ... så jag tittade på lite andra sidor än de sidor man vanligtvis brukar handla på. Vidga vyerna liksom. Och det var då jag hitta MIN "Biker Jacket" ... HÄR






Och då man kollar läget lite närmare så finns det den här typen av jackor i en massa olika material, färger och modeller. 

På riktigt skall den väl vara gjord av läder men för att jag vill kunna bära min jacka  som en typ kavaj så valde jag ett annat material. 






Den passar helt super till jeans och vit blus ... en klassiker liksom. 






Och överallt står det att man kan ha denna jacka till allt nuförtiden ... till middag, till fest, till jobbet, till shoppingrundan och till en söndagspromenad med väninnorna.

Och så är det bara att variera om man har jeans eller kjol ... eller varför inte ha den till en klänning på kvällen . 






Jag testade min nya jacka med några olika toppar.






Byter man ut den vita blusen till en grå t-skjorta med text ... 






.. har man redan blivit mycket mera ledig och tuffare.






En mönstrad silkesblus och en skön stor halsduk och outfiten blir mjuk och gosig. 




 

Bikerjackan ger en extra touch till varje outfit!


Förutom "min jacka"  så finns där även ett stort utbud av annat mode på hemsidan . Och dom säljer även smycken, väskor, skor och så kan du också hitta lite inrednings grejer.




Inga kommentarer:

Pastasallad

Pastasalladen är ett bra inslag på buffébordet då du bjudit hem många gäster på grillfest. Den här pastasalladen passar till både få...