Hemma igen





Åh ... nu är jag hemma igen efter en riktig lyckad turné i Österbotten. Riktigt hälsosamt att besöka våra andra campus ... man blir liksom uppdaterad och påmind om hur stort Novia egentligen är. 




Och följer man mej på Instagram har man lite närmare kunna följa min turné. Hade bland annat igen ett helt härligt rum på Hotell Astor i Vasa. Denna gång hade mitt rum en balkong från badrummet.

Och de många timmarna på tåget klarade jag ganska bra mycket tack vare mina värkmediciner och Eeze spray (som för övrigt är helt super bra att ha hemma i första hjälp skåpet)





Nu skall jag läsa klart boken jag börja läsa under resan. "Och helt plötsligt är man vuxen"  ... som är en slags dagbok, om livet, mitt i livet. Ingen nyhet i bokhyllan utan utgiven redan 2010. Gillar boken och kan säga så att det är ganska många ställen som jag bra känner igen mig och att Ingetora Gumbel har så super bra fått ner många bekanta vardagskänslor i ord. Rekommenderar!



Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...