#MILJAZZEKENAS





Det är inte ofta det händer något här i  vår lilla stad ... så när det händer och att det ännu är bra och gratis så gör ju att man bara måste delta. Senaste söndag var en sådan dag. Ekenäs fick besök av MILjazz som i år igen gjorde en konsertturné.


För ett par timmars underhållning stod bland annat Försvarsmaktens energiska värnpliktsmusikkår Show Band med den finska soulens konung, sångaren Sami Saari som solist. 

Och så hade dom en tävling, en bildtävling på sociala median. Man skulle tagga sin bild med #miljazzekenas och så var man med i tävlingen. Hade redan lagt upp bilden ni kan se ovan på Instagram innan jag hörde om tävlingen. Så sen var det bara att lägga till hashtagen och jag var med. 





Och gissa vem som vann ;)

Jepp jepp ... jag tog hem första priset. Vinsten var ... en arabia mugg som säkert blir bra om jag skall gömma mej i skogen någon gång samt ett kamouflerat och vattentätt litet fodral som jag ännu inte riktigt vet när jag skulle behöva. Och så den bästa delen av vinsten ...






... nämligen två fribiljetter till en valfri konsert ur Flottans breda utbud.
Och valet för min del var inte svårt alls. 
Jag och HAN ♥ skall gå och lyssna på musikalvärldens höjdpunkter.

Vill du också komma ... dina biljetter och mera info hittar du HÄR


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...