Mina nya loafers




Och så var det september och sandalernas tid börjar vara  över.
Men här sitter jag inte och gråter ... för jag har helt nya loafers att ha på mina fötter :)

Fatta lyckan!






Kollar man modebloggar och modetidningar så vet man att höstens trendigaste sko är just loafern! Alla borde ha ett par snygga och bekväma loafers i sin garderob.






Och oj vad det finns att välja mellan. Finns i olika färger, mönster, material och framförallt olika prisklasser. 






Tycker det är snyggt, tufft, bekvämt och passar till alla tillfällen. Så jag klickade hem dessa ... som du kan hitta HÄR.

Det är ju bara så snyggt med loafers till den outfit jag vet att jag kommer att synas mest i denna höst. Med andra ord jeans/byxor, blus/skjorta och en kavaj. Kör liksom denna höst åter simpelt och klassiskt.

Nu blir det troligen lite tyst här på bloggen ett par dagar för imorgon åker jag och mina nya loafers på en par dagars turné till Österbotten.



Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...