Veckoslutet




Det ena gänget avlöste det andra. Efter att fredagens unga bagare åkt hem så fylldes huset av unga killar ... killar som var lätt nervösa inför kvällens konvent.

Efter att killarna fått i sig mat och körts till bussen kändes det helt ok att köra Kotipizza till middag. Jag valde en Parmiamo vilket visade sig vara ett riktigt bra val. 






Och det röda vinet jag valt för kvällen passade helt super fint till pizzan.

Och lördagen då ... vi klippte gräset, tvätta kläder, handla mat, laga mat och avslutade dagen med lite rött och med att planera kommande badrumsrenovering.






Och denna söndag blev en lite lyxigare version av söndag i och med att vi var bjudna till min syster för att fira att hon blivit ett år äldre. Och kollar jag bloggens inlägg från tidigare... här ...så firade vi hennes  28 års dag ;)






Bloggen är lite som en dagbok ibland. Det är hit jag kommer och söker då jag/vi funderar när vi gjort något. Och nu då jag kolla augusti 2013 kan jag konstatera följande ... jag hade riktigt kort hår och var några kilo lättare, vi hade två hundar och att  Veras utseende har inte ändra så mycket ... mej oj vad hon har vuxit. Min minsting håller på att bli stor!






Och här har vi familjens andra familjemedlemmar. Tre filurerna som man får fota i smyg och som inte är lika fotoglada som jag och lilla Vera. Så jag ... nu har vi även dom dokumenterade här på bloggen för kommande år. 


Ha nu en skön söndag så ses vi snart igen!

KRAM 



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...