Är du redo för höst och kyla?




Jag börjar vara redo. Som sagt en ny jacka saknas ännu men lite annat inför den kyliga säsongen har jag införskaffat.

Som en grå, stickad polotröja ... som är något man bara måste ha denna höst! 






Och när jag såg att bloggaren Sofia hade hittat en snygg en på Lindex så tog det inte länge innan jag hade skaffat en likadan. Den är ju helt perfekt ... för den kan matchas med både byxor som en svart kjol. 






Har en massa stövletter från tidigare ... så nytt till fötterna denna höst har jag valt ett par lite ledigare skor ... men inte så ledigt att det är en tossa utan så där passligt ledigt.
Fattar ni :)






Ett par höst loafers i stilren modell från Esprit. En riktigt bekväm sko ... bara att sticka fötterna i och iväg. 


Många varma och soliga höstkramar till er alla!


1 kommentar:

sofiasmode sa...

Tack för länken! Och jaa, visst är tröjan perfekt till det mesta, och mysig! :)

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...