En ledig torsdag




Tjoho ... se vad vi blivit höstfina i håret!

Jo jag var hos min frisör i dag. Var ett tag sen sist ... så nu var det väldigt skönt att få bort det slitna. Och vilken härlig känsla att sitta där i en stol och låta någon annan ta hand om ens hår. Vera blev fin med fläta medan jag fick lite små romantiska lockar i håret. 






Och helt passligt till min långledighet ... tre nya böcker att njuta av. Och som vanligt blir de säker en liten kort presentation av böckerna efterhand som jag börjar plöja igenom dem.






Och så en flaska "the devil's wine” ... men mera varför en sådan flaska en torsdag blir det mera om imorgon.


Önskar er en härlig fortsatt torsdag!


Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...