Gott&Blandat




FREDAG  ... och vi kör en hamburgarmiddag. Helt megagott, och vet ni ... det här alternativet behöver absolut inte vara ett ohälsosamt alternativ. Kan även tänka mej att detta är tusen gånger hälsosammare än många andra middagar ... typ vitlökspotatis, biff och en gräddsås. 






 Har aldrig ännu själv bakat brödet  ... men kan lova er att det står på min To-Do lista.







Och så var jag till Alko och köpte en påse Gott och Blandat ... som en av mina trogna Instagram följare kommentera på en av mina IG bilder idag :)

Och ett av mina val i "godispåsen" passar helt utmärkt till hamburgare så det blev ett glas rött till hamburgare. Och ifall någon annan ... än min kära son... undrar om det alls är  gott med rött till hamburgare ...  så kan jag berätta att det är hur gott som helst. 






Och medan jag väntar på att klockan skall bli 2100 ... Idol tid ...så sitter jag igen och planerar mitt nya badrum. Måste absolut göra ett blogginlägg om mina drömmar och planer.






Och så avslutar vi denna fredags Gott&Blandat med en godispåse fylld med hits från början av 2015.


Önskar er ett riktigt gott ;) veckoslut 


Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...