Nu börjar jakten





Min jaktsäsong ... jakten på den perfekta jackan inför kommande kalla vinter dagar.

Min jacka ... den skall var brun/beige och en i ylle. Och har efter alla dessa år märkt att jag gillar jackor som är a-linje-formade ... så en sådan borde jag hitta. 






En sådan jacka skulle ju passa till precis allt. 
Jeans, byxor eller kjol. Tossor, stövlar eller småskor. PERFEKT till allt ... eller hur!


Dagens bilder är tagna från Pinterest ... och det är där jag insuger inspiration till en massa. 

Och nu då jag vet ungefär vad jag vill ha så börjar själva jakten efter jackan. Nu skall jag börja kolla vad jag hittar i vanliga butiker och olika webb butiker. 

Återkommer med info gällande min jaktlycka ;)

Håll tummarna!


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...