Slipper frysa :)




Och så har jag en ny klassisk och tidlös jacka. 

Det blev en dubbelknäppt kappa i ett varmt tyg ...  en sorts ylleblandning .
Inte helt A-formad som jag först hade tänkt mej ..  men nog något utsvängd. Gillade även den lite högre kragen ... så mycket varmare än de andra alternativen som jag tidigare kollade in. Och ifall någon undrar ... så kan jag informera om att det är en Benetton jacka. 

Benetton ... det italienska mode märket med klassiska kläder men med en lite modern tvist ... med andra ord plagg som jag brukar digga. 






Nu är höstlovet här. Några dagar ledigt ... hur skönt är inte det! Inga större planer utan ska bara ta och njuta. Vilket brukar betyda ... baka, blogga, instagramma, twittra, läsa, kolla filmer, äta gott, dricka gott, fika och så sköna höstpromenader i min nya jacka.



Höstkramar! 



Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...