4 dl kaffe




Bara älskar mina nya muggar. Rymmer c 4 dl latte och jag lovar att jag klarar förmiddagen på jobbet galant ... ja vielä hymyilen. Jo det är tisdag kära läsare vilket betyder att vi ... jag och lilla sessan V ... har ett lugnare tempo på morgonen. Vi äter frukost och vi snackar julkalendrar och då allt från choklad till sak. Vet ni att det bara är 44 dagar till jul. Tror nästan att till och med jag skall börja skriva min önskelista till tomten ;)







Muggarna har jag fått av mina föräldrar som en gåva så där annars bara. Man är ju alltid sina föräldrars lilla tös. Nej nu hör ni ... hinner jag inte sitta här och blogga hela dagen. Nu tandtvätt och så töhin.


Ihanaa tiistaipäivää kaikille!


Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...