Att växa upp





Det är inte bara Peter Pan som vägrar att växa upp. Nej har ingen ålderskris utan tycker att jag är precis i den rätta åldern.

Men när blir man för gammal för Nutella? Blir man det någonsin? Kan kanske hålla med om att jag är lite för gammal för att fixa min frukostmacka till en björn ... men då måste ni hålla med om att bilden blir så mycket snyggare och roligare på det här sättet. 

Tycker även att jag läst någonstans att lyckliga människor har sitt barnasinne kvar. 








Så idag på min sovmorgon njöt jag av en Teddy Bear toast till tonerna av Adeles nya sång. Den är kanske inte lika bra som Hallo men kan tänka mej att efter att jag hört den några gånger så diggar jag den.


Nu ska jag ta itu med hushållsarbeten så att jag exakt 2100 kan bänka mej framför tv:n för att kolla Downton Abbey. 


Önskar er en fin tisdag 


KRAM 



Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...