Kära tomten ...



Det är faktiskt inte så jätte långt kvar till jul ... så jag har nu skrivit ihop min önskelista. Mitt årliga brev som börjar med just Kära tomten ...




Ett måste till julhelgen är en bok och något nytt till natten. Något som man sen också kan ha på när man njuter av en mysig och lång frukost. I år önskar jag ett skönt nattlinne 



Min fötter är i stort behov av bekväma, mjuka och prickiga tofflor 





Påslakan i linne ... vackert, klassiskt ... och framförallt praktiskt. En säng med linnelakan är nämligen en säng som till och med ser sjukt snygg ut även som obäddad!





Rättvist skall det vara ... så har fötterna varmt så måste ju även min händer få ett par nya snygga läderhandskar. 




Årets önskelista innehåller en parfym .. Dolce & Gabbana The One Desire.




En elegant vinkylare till mitt bubbel och vita vin ... typ den här från Pentik.





Till köket skulle det absolut ännu behövas en snygg, bra och tuff högtalare ... så jag får bra med volym då jag dansar loss medan jag fixar i köket. 







En resa till Prag skulle ju inte heller sitta helt fel.




Och vilken kvinna gillar inte diamanter ... och nu skulle jag verkligen vara i behov av ett par nya underbart glittrande diamantörhängen.



Så detta var min önskelista ... nu är det bara att vänta och se vad tomten hämtar.







Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...