onsdag 23 december 2015

En vit jul

 



Ett snabbt hej till er alla där ute innan jag igen fortsätter med alla julförberedelser.
 Kan berätta att det blev lite som jag tänkte mej för ett par veckor sen ... en vit jul ;)






Nej ingen snö ... utan då jag stod i blombutiken idag så valde jag att inhandla vita rosor som ska pryda middagsbordet.






För att få lite mera jul på bordet så köpte jag även 3 små enar som jag satt i plåt krukor.






Älskar mina klassiska Iittala vaser. I den mindre storleken har jag en klar och en i en mörk färg. Och fast dom har olika färger så kommer jag ändå att använda dem både till dukningen. Olika färger, material och former gör bara att dukningen blir mjukare och mera tilltalande tycker jag.  






Hur det blev ... då får ni veta en annan dag för nu ska jag logga ut och sätta mej och skriva lite julklappsrim. 


Imorgon blir det en julhälsning så titta gärna in om du hinner. Men om du inte hinner så vill jag redan nu passa på att önska en riktigt GOD JUL.




Inga kommentarer: