Inköpslistan


Har du samma vardagsproblem som jag brukar ha?

VAD SKA VI ÄTA TILL MIDDAG?

Jag har absolut inget emot att handla eller att fixa maten ... men det där innerliga funderande på VAD vi ska äta tycker jag att ibland kan vara ett riktigt stor bekymmer.

Men nu finns det en räddning till detta problem :)

Nu ska bland annat några av mina recept underlätta andras vardag. Nu finns nämligen Bella och Villa Alén med på inköpslistan.se 





Inköpslistan.se hjälper dig att planera veckans måltider och matinköp på bara några minuter. Och om du inte själv vill åka till butiken kan du bra sända den långa inköpslistan till den du bor med så får han/hon fixa handlandet. Kan inte bli så mycket enklare än detta. 

Testa själv!



Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...