Smile





A smile is the best makeup any girl can wear
by Marilyn Monroe


Min minsting och jag ... och bägge med ett stort, stort smile.






Jag har en ny tatuering. En väldigt enkel en blev det.
Ordet smile skrivet med egen handstil ... och jag är helt as nöjd!






Den är placerad nere vid min handled. Så varje gång jag hälsar god dag så ser personen jag skakar hand med denna tatuering. Och kan tänka mej att jag samtidigt säkert kommer att få ett och annat spontant smile.



Nu ska jag packa min kappsäck ... fylla den med en massa paljetter och klackar ... för imorgon ska jag med de bästa av brudar på resa. Ska bli så kul!



(Har problem med mitt Instagram konto. Det har helt av sig själv blivit privat och jag får det inte ändrat (grrr). Så för att se vart jag åker så får du börja följa mej på Instagram) 


♥ 



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...