Love is ...




Förutom långa frukostar, goda bruncher och champagne ... så älskar jag skor.
Och här var det kärlek vid första ögonkastet. Alla behöver ett par klackskor i vinrött.






Har ingen inplanerad party kväll ... utan har redan många år gjort så att då jag hittar något jag verkligen gillar så köper jag det. På så sätt undviker jag de där konstiga panik köpen då man MÅSTE ha nya skor eller något nytt plagg till någon specifik fest. Panik köpen av något som man sen egentligen aldrig kommer att använda så värst fler gånger. 

Och på det här sättet jag gör så kan jag med gott samvete säga att jag bara tar något gammalt på mej när det stundar party kväll ;)

Bra taktik eller hur!






Men vad tycker ni om mina nya älsklingar ... hur fina är inte dessa.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaahhhhhh guuud vad fina. Sana skor hade jag for nagra ar sedan och dom forsvann I en flytt! Vad ar det for marke?

Sara

Bella sa...

Hej Sara. Dessa var rena rama fyndet och av märket Anna Filed.

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...