Jag är redo för våren




Vilket härligt väder vi fått njuta av nu ett par dagar. Solen lyser och det är en massa fågelsång i luften men här sitter jag inlåst i hemmet i och med att lilla sessan ännu är sjuk. Läste dock nyss att detta soliga väder inte skall hålla i utan att vi mot slutet av veckan igen ska få snö. 

Men tillbaka till våren ...  tänkte jag passa på att visa några av mina nya plagg jag inhandlade i storstan. 






Oftast kommer jag hem med en vit blus .... min teori är att man inte kan ha för många vita blusar. Men denna gång blev det inte en vit utan en ljus blå. Och denna långärmade blus med dold knäppning fram hittade jag på HM.





Byxorna kunde jag bara inte låta bli att köpa ... det var verkligen "Love at first sight". Ett par lediga allt i allo byxor ... byxor som jag kan ha när som helst. Och i och med att dom är 58 % ull, 48 % polyester och så 4 % elastan så är det bara att tvätta och hänga upp snyggt så behöver man inte göra så mycket annat. Den senaste tiden har det mest blivit svarta byxor. Men nu tog jag ett par mörk, mörk blåa.
Dom här hitta jag på Stockmanns och dom är av märket Ril´s.




Och snygg sneakers från Reebok i säsongens helvita sportmodetrend.

Så nu är jag redo för att möta våren!

Ha det gott och passa på att njuta av solen medan den visar sig.

KRAM








Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...