Sjukstugan





Hälsningar från sjukstugan!

Här händer inte så jätte mycket i och med att Vera ännu är sjuk i hög feber. Hon har intagit samma position som igår... vågrät i soffan. Det ser dock lite mera lovande ut idag i och med att hon inte sover hela tiden utan hon kollar på film och hinner även lite pyssla. 

Jag passar själv på att ta vara på den lugna stunden ... dricker kaffe och läser de sista sidorna i en helt super bra bok. 






Sju dagar kvar att leva ... skriven av Carina Bergfeldt.

Detta är inte den sortens böcker jag vanligtvis brukar läsa ... men boken har fått så mycket bra kritik så jag tänkte att varför inte. Och den är bra ... detta är verkligen en bok man inte vill lägga bort utan bara läsa och läsa. 

Detta är en läsares kommentar och jag håller helt med henne.
Det här är en mycket stark och välskriven dokumentär bok, som verkligen grep tag, berörde mig, och gick rätt in i både magen, hjärtat, och hjärnan.

HÄR ... kan du provläsa lite ur boken.



Ha en skön start på nya veckan!



Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...