Temafest




I år fixade jag födelsedagsfest till min mamma ♥ 
Och om man som hon har födelsedag den 13 februari så är ju tema för festen ganska självklart. 





Så idag blev det rosa och rött, sött och gott ... blandat med en massa hjärtan och kärlek.  





På morgonen medan jag bakade det söta ... så pysslade barnen fönsterdekoration. 

Han i den blåa badrocken? Det är han jag  bor med ... han drack kaffe, läste dagstidning och hade det allmänt skönt ... as usual ;)






Och se så fint det blev. Med några ark rosa kartong och vitt paketband så kan man enkelt fixa fönsterdekoration till Alla hjärtan dag.






Han som jag bor med och jag var ett snabbt varv till stan på förmiddagen ... och hem kom jag med famnen fylld av härliga blommor. Behövde inte ens välja om jag skulle ta tulpaner eller rosor ... utan det blev båda.


Love Is In The Air ♥
... den här tiden på året. Vårkänsla, Valentines Day eller kanske bara ren kärlek. 
Sak samma ... I Love It!






Och i den här familjen firas alltid födelsedagsbarnen med lite bubbel. 
Och som ni ser så har jag ÄNTLIGEN fått mej en snygg vinkylare. Och den här tiden på året fylls den med snö istället för is. 

Rosorna ♥
Stor gillar buketten med rosor i olika rosa och röda nyanser. Det här ni är nog det nya inom blomster har jag på känn.

Och min "blomsterleverantör" är som oftast Blomsterhörnan här i vår stad. 






Får jag presentera dagens tårta.

Även den har fått influenser av dagens tema. Och det här dekorationen vem som helst ännu fixa inför morgondagen i och med att butikerna nuförtiden har öppet typ 24 h i dygnet.






♥ Grattis mamma ännu en gång ♥


Och till min mamma och resten av världen ... 
XOXO and have a nice weekend!



Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...