Vardagen



Min vardagssminkning fixar jag på några minuter i och med att den inte består av så många faser och för att jag bara inte orkar stiga upp så tidigt.  Lite färg på kinderna, ett par drag med mascara och jag är liksom good to go.

Köpte ju lite nytt i Hesa ... så nu blir det även att fixa läpparna.






En läppenna och ett läppstift blev det. Läppstiftet är på det sättet bra ... för det får en ny look helt beroende på vilken färg på läppenna jag valt. Dessa är från Make Up Store och läppstiftet heter Redwood  ... ifall någon undrar. 






Förutom produkterna till läpparna så blev det även en ny mascara. Max Factor lovar att ge fem gånger så mycket volym och skapa en intensiv, yppig och glamourös franslook  ... med ett enda svep. Är riktigt nöjd med produkten ... men kan informera er om att det nog inte är fem gånger så mycket volym.


Men nu ska jag logga ut och gå och tvätta bort mitt smink.

God natt och sov gott!




Kommentarer

Populära inlägg