April, april ...




Och så var det april. Har ni blivit något lurade idag?

Ingen i familjen har ännu lyckats med det ... men dom hinner ju ännu. Några grejer på Twitter nappade jag nästan på :) och så måste jag medge att jag även blev lite lurad på Instagram.






Idag var det blogg jobb direkt efter mitt vanliga 8-16 jobb. En kaffeträff gällande ett kommande samarbete. Är bara så taggad! Jätte kul i och med att det även ett företag som verkar i regionen. Så ni som bor här ... håll lite extra utkik på min blogg i början av maj ;)


Och på tal om blommor ... uuupps ... sa visst lite för mycket (fniss).
Idag  kände jag mej som en pensionär då jag var bland de första kunderna när Rautia i Karis hade avajaiset efter att dom renoverat. Köpte lite ett och annat faktiskt ... bland annat en fin vit orkidé.






Skål för våren ... för att det är fredag .... och för april.


Trevlig helg!

KRAM 


Inga kommentarer:

Ullanlinna

Knappast först skålen bubbel på Ullanlinna :)  ... men första i denna lokal för våran kronprinsessa. Igår var det invigning så nä...