tisdag 12 april 2016

God morgon!



Ett snabbt hej ... jag har inte glömt bort bloggen. Det är bara det att det är mycket nu. 

Badrumsrenoveringen tar sin tid ... inte för att det är jag som gör jobbet. Men han jag bor med har fullt upp där så då blir mycket av det andra hushållsarbetet lagt på mej. 

 Gården tar sin tid. Måste ju bli lite snyggt till kommande studentfest ;)
Nog för att jag kommer att göra det ganska enkelt för mej och istället för att fixa alla möjlig blomrabatter så kommer jag att satsa på fina blomuppsättning i olika krukor.

Men en kul sak ... jag har hittat min outfit till studentfesten ... JIIIIIhUUUUUUU! 
Så såååå nöjd med mitt val. Det blev en By Malene Birger klänning. Så nu är det bara själva studenten och hennes far som saknar outfit. Men vi hinner. Han vet jag att vi hittar en snygg kostym till .. det går snabbt. Annat är det med kronprinsessan ... men vi har ännu gott om tid så jag tar ingen stress ÄNNU. 

Och gällande serveringen ... den kan jag faktiskt återkomma till ännu i veckan. Lite hur jag tänkt. 

Och så kan jag så här på tisdag morgon även meddela att jag bra skulle kunna bo i Sverige för oj vad många härliga erbjudanden jag får ... tack vare utnämningen av Expressen/Mitt Kök ... till VIP tillställningar, fungera som domare i mattävlingar, mässor och annat roligt.

Men nu är det tisdag, jag bor i Österby och ska vara på jobb om 20 minuter ... så nu loggar jag ut.

Ha det gott och önskar er alla en bra arbetsdag. 


KRAM 



1 kommentar:

Mantelilaakson Susanna sa...

Kevään juhlat ovella!
Ihanaa suunnitella kattauksia ja kukka-istutuksia!
Lempeää kevättä täältä Mantelilaaksosta!