Morgonsvep




Har semesterdag så jag hinner snabbt ... innan avfärd mot Helsingfors ... lägga upp ett morgonsvep här på bloggen. 

Familjen fråga igår om jag var nervös inför idag ... och jag svarade helt lugnt att nej. Och så var det igår. Idag är känslan lite annorlunda i min mage. Kan berätta att det inte är fråga om någon zoo som bor där ... men nog en och annan fjäril.

Lovar att återkomma med hur min dag varit och hur inspelningen av Efter Nio kändes. 






Dagens frukost! 

Börja med att steka bacon och när dom var så där passligt färdiga så slog jag på ett ägg. Salt och peppar och toppa med ruccola ... och så en avokado till det. Min morgon stänkare, juice och så en stor latte.

Good to go!






Jag har visst berätta att Kronprinsessan har hittat studentklänning. Den är bara så fin. Både klassisk och flickig ... och både hon och jag är nöjd med valet. Nu är det bara skor som saknas. Nyfiken på hur hela klänningen ser ut .. kolla HÄR






Och nu är vi här igen ... årstiden/säsongen .. då man börjar hitta "fredagsbuketten" ut i naturen. 

Vitsippan så vit och oskyldig ... men visste ni att den är giftig och att c 30 st kan vara en dödlig dos ... och att att man förr försökte få bort fräknar med hjälp av vitsippor. 






Så inte pynta maten med vitsippor .. utan håll er till violer ;)

Det är de små sakerna som gör helheten ... och tror att jag idag ska just prata om guldkant i vardagen när jag besöker Efter Nio. 


Wish Me Luck!



Kommentarer

Anonym sa…
Vilken fin klänning men det är ju en riktig hovleverantör design!Härlig blogg du skriver!Tittar nästan alltid på Efter Nio,blir spännande att se dig i rutan!

Populära inlägg