Satinbröllop




Vi har för några dagar sedan firat att vi varit gifta i hela 18 år ... eller firat Satinbröllop som de så fint också heter. Och så hade vi ... helt utan att komma överens .. köpt en liten gåva till varandra. 

Jag hade en snygg slips med matchande liten fickduk. Nu kommer nog inte färgerna till sin rätta på bilden :(

Slipsen har en snygg ljus-brun-beige färg och samma färg upprepar sig i fickduken.

En fickduk visar för både den vardagliga observatören och den mode medvetna att man bryr sig om detaljer och att man ”dress to impress". Nu är det kanske inte riktigt sant i vårt fall i och med att det så gott som alltid ... under de senaste 18 åren ... varit jag som plockat fram hans kostym mm om vi ska på fest. 






Och vad fick den söta snälla lilla frun ... med andra ord jag? (fniss) 
Jo glitter och glamour i form av en parfym  ... som jag så länge gått och önskat.






Black Opium Nuit Blanc EdP ... för kvinnan som vet vem hon är och vet vad hon vill. En ny, lättare och mer ungdomlig doftupplevelse från Black Opium familjen, dock med samma beroendeframkallande doftsignatur. ...

Vet inte varifrån han köpt den  ... men här kan du läsa mera om själva doften.

Jag gillar den och den här doften är bara så jag. 




Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...