Sopivasti iloinen




Får jag presentera det nya golvet till badrummet. Så här fint blir det. Lade ut några klinkers på köksgolvet för att få en helhetsbild ... and I love it!

Igår var vi och inhandla badrumsmöbler och annat smått och gott ...






För när vi nu är i farten med att fixa och lite laga om så tänkte jag att jag på samma gång själv göra en liten enklare makeover i vårt sovrum. Eventuellt ommöblering ... men absolut nya gardiner och prydnadsdynor. Vi är i behov av en ny säng men vi kan bara inte bestämma oss för hurdan  ... så vi väntar med det. 

Återkommer till både renovering och makeover. 






Kommer ni ihåg när jag berätta om foto som Lexington gillade och att jag skulle få en mugg. Nu har paketet kommit och jag fick hela två muggar. En blå och en i mörk grå.






Man behöver inte ha kärleksbekymmer för att ta EN låda med glass ... EN sked ... och bara sätta sej och mumsa. Bikini sommaren 2016 kommer ... redo eller ej.

Och Mövenpicks glass med valnötter och lönnsirpa är jag bara så svag för och kan inte motstå. Där ger jag nog alltid efter för frestelsen.






Men är du lite mera noga med vad du klämmer i dej så är torkade dadlar ett bra alternativ om du är sugen på något sött. Torkade dadlar är rena rama naturgodiset.

I butiken jag handlar i dagligen säljer dom på lösvikt så det blir att köpa en liten påse lite nu som då. 






Avslutningsvis har jag beslutet att nu är det VÅR ... så idag blev det klackar. De här skorna köpte jag 2012 och ännu lika kär i dem. Köper man bra skor och ännu tar väl hand om dom ... jag förvarar alla min skor i skolådor ... så har man glädje av dem många, många år. 


Så sånt är mitt liv nu ... olen sopivasti ilonen!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bella!
Kul att dina muggar från Lexington hittade hem! Mitt kit från Gula Pippin har inte dykt upp ännu. 😔
/Erica

Bella sa...

Hej Erica ... kan du ringa mej.

Stugliv

Vi drog ut till min gudmors och hennes mans sommarstuga på fredag för att njuta av stugliv, båtliv och skärgården ... och självklart a...