En lyxigare ostsmörgås




Då kvällarna är ljusa, varma och ganska så somriga ... och med en kalendern fylld med en massa roliga evenemang och blogguppdrag ...  då  blir det inte av att komma in och sätta sig vid en dator ... därav dessa "nattliga" blogginlägg.






Men mellan allt kommande och farande så har jag haft tid att fixa mej en ostsmörgås till frukost ... en lite mera lyxig sådan. 






Till min LYXIGA OSTSMÖRGÅS behöver du ... 
rostbröd, smör, päron, brieost, fikonmarmelad och jordgubbar


Imorgon har vi redan fredag vilket betyder fredagsmys och man frågar Vera. På lördag är det Eurovision finalen som gäller .... och då ska man äta räksmörgås och dricka bubbel om man är hos Aléns. På söndagsmorgon ska jag packa min kappsäck för att på kväll sätta mej på ett flyg. Men mera om den resan blir det en annan gång. 

Nu ska jag kolla på Petra och Måns .. som är bara helt härliga!

Kommentarer

Populära inlägg