Gråter




Ett  "vykort" från min arbetsresa kommer här ... 

Hej alla! 
Jag har det fint ... jag har ju egen dusch och allt så det finns  inget jag kan klaga på ;)
Solen skiner och jag har även idag haft tid att sitta och njuta av en glass.





Ändå har jag under resan gråtit en liten skvätt på mitt hotellrum. 

Nu är det nämligen så att jag blivit tillfrågad att hålla förälderns tal på studentdimissionen. Ett hedersuppdrag man inte tackar nej till.

Så jag har börja skissa på talet ... vilket gjort att jag blickat tillbaka i vår Fannys liv. Kommit ihåg härliga stunder .... som jag lite glömt bort och tänker på framtiden ... vad som komma skall i hennes liv. Talet ska ju riktas till alla ...  och kan tänka mej att alla föräldrar och studenter den dagen har lite samma känslor som nu ger sig till känna inom mej. Starka känslor som gör att pappret jag skriver på får våta fläckar av tårar.

Bara talet är hållet så ska jag nog publicera det här på bloggen.

Ha det gott sås ses vi snart igen!

PS ... följ mej på Instagram om du vill se mera "vykort" från min arbetsresa.



Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...