söndag 22 maj 2016

Min samling




En av mina svagheter är vackra och inspirerande kok/bakböcker. Har jag inget annat för mej ... så kan jag bara sitta och bläddra i en av mina kokböcker. När min samling utökas med en ny bok så är det den jag har som kvällsläsning ... jo för så som andra läser romaner mm så läser jag kokböcker från pärm till pärm. 

Men jag är kräsen ... det ska vara härliga böcker ... som Gröna bakboken av My Sundberg ... finalist i Hela Sverige bakar 2015.





Och att det fanns ett smarrig recept på cheesecake med blåbär ...  som jag kan servera i mina fina burkar ... gör ju saken inte sämre.





Boken innehåller många andra härliga recept som jag är sugen på att testa. 
Så den här boken vill man ha i sin bokhylla! 

Och glöm inte att en fin kokbok/bakbok är en perfekt gåva till den blivande studenten.


Ha det GOTT!



Inga kommentarer: