Valpen min ...




♫ Valpen min, tycker om att ha skoj.
Man får ha tålamod. Oj,oj,oj.♫


Nej ... han är en ganska lugn och kramgod typ och har inte gjort några stora bus. Självklart har han gjort några ... men då har orsaken varit helt någon familjemedlems fel. Som att lämna sovrumsdörren till vårt sovrum öppen. Den gången hade han kommit åt mina svarta högklackar ... så nya sådana måste införskaffas. Och om jag är helt ärlig så tycker jag inte alls att det är så jätte stor fara  ;)







Här hos oss löper badrumsrenoverigen helt sjukt bra ... så bra att vi imorgon troligen kan duscha  ... gissa känslan. Bara studentfesten ... och allt före och allt efter är fixat så ska jag absolut blogga om badrummet.

Det är nog badrummet som vållat stress inför studenten. Själva festfixandet och matlagande har jag ... ännu åtminstone inte ... någon större panik över. 

Det är ju egentligen inte så mycket man kan göra långt i förväg. På torsdag har jag planerat att jag ska storhandla och fixa med möbleringen. Så på fredag är det nog köket och att duka som gäller.    






Nya rosor måste kanske köpas ...

Nej ... det vara nog ingen ny bukett lilla valpen tagit ... utan buketten från morsdag som hölls sig ganska så snygg i hela tre veckor.

Så när krabaten for iväg med rosorna så var jag väldigt snabb med att söka kameran.


Ha det gott så ses vi i Juni ... för jo imorgon skriver vi redan 1juni.


KRAM



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...