God morgon




Dagen före festen ... jag tar mej en stor kaffe ... beundrar min Mårbacka pelargoner ...  innan jag börjar fixa studentmaten. 

Och så kommer jag ihåg att jag lovat att berätta vad det ska bjudas på imorgon. Så här en lista ... oliver, rökt fisk, brieost, fikonmarmelad, digestivekex, nypotatis, rostbiff + kall sås, köttbullar, coleslawsallad, sill, maltlimpa, prinskorvar (många barn på intågande), vattenmelon, broilersallad, tomat och mozzarellasallad ... och där var det visst om jag inte glömt något. 

Så jag borde nog logga ut och ta itu med listan. 





Men först en bild på badrummet. Nu är det nästan färdigt ... and I LOVE IT!

Ska se om jag ännu ikväll hinner ta en bild på hur studentfestdukningen ... med mera ser ut.


KRAM 

Inga kommentarer:

Ullanlinna

Knappast först skålen bubbel på Ullanlinna :)  ... men första i denna lokal för våran kronprinsessa. Igår var det invigning så nä...