När ... Crazy Love Boat ...kom till stan





Not sure where they've been ...  not sure where they come from. But one thing we know for sure ...  they are BACK! Koveria Ei Jätetä ... also known as KEJ ... kom till stan och ingen och det var inget man ville missa.






Och som vanligt är det jag och mina härlig systrar med familj som samlas. Så idag har vår syster-grupp på WhatsApp haft fullt upp. Vem tar vad med till vår picnic. 

Ibland undrar jag nog lite över hur mitt liv  skulle se ut utan mina systrar. 






Vi duka upp med ostar, frukt, jordgubbar, ärter, chips, kex och oliver ... och så kall rosé champagne för vissa. Någon skulle på jobb så hon passade på att testa alkoholfri bubbel och hör och häpna .. den fick helt godkänt!






Till dessert blev det då denna läckerhet ... kex, choklad och jordgubb. Men för att den ska bli riktigt, riktigt god så måste man ha tålamod. För har man tålamod ... så låter man godheten ligga i solen så att chokladen smälter ...  och sen är den klar för att ätas. Jag har typ noll tålamod för att vänta på att få äta choklad så för mej lyckas det väldigt sällan.




Och som ni ser så var vi inte ensamma. 






Och det är just dessa små saker som man lever länge på. Och här är jag och han  ...  han jag ska leva med resten av mitt liv ♥






Och så sprang jag på kusin vitamin med kompis bland publiken. Kusinen heter Eva och det är den mera blonda bruden. Med sig har hon Miakela Sonck ... har ni förresten läst hennes böcker Utan och Naken? Perfekt sommarläsning!






Men tillbaka till dagen. Medan vi njuter av musiken så hinner barnen leka i parken, simma och äta glass. Och vad skulle livet vara utan en massa kusiner?






The gang!






Tack KEJ och tack Baywatch för en fin sommarkväll i sommarstaden Ekenäs!


Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...