Man kan ha allt hemma!




Kollade lite genom alla bilder och ser att vi ätit något som jag inte berättat om
 ... oj, oj .. fniss





Hoppas ni har det bra! Själv har jag det bara fint. Har firat min födelsedag i dagarna tre  ... och det är så här en 44 åring ser ut i riktiga livet. 

Och jo jag vet .. inte ofta man ser en bild på mej där jag inte visar hela min tandrad.






Men tillbaka till receptet .. till något man kan hugga tänderna i!

Små saltiga smörgås. Perfekta då man vill ha något gott saltigt eller om det kommer överrasknings gäster och man vill bjuda på något smått till den kalla ölen eller vinet.

För ingredienser till dessa kan man ha hemma ... och en kruka basilikan har ju alla ute i växthuset eller hemma på verandan så här på sommaren. 






SALTA SMÅ SMÖRGÅSAR

Vakumförpackad och förgräddad ciabatta
brie ost
basilika
soltorkade tomater
Crema de Balsamico

Ja ni kan ju lista ut själva hur man fixar till dessa :)



Trevlig lördag och skön helg till er alla!

Själv har jag ännu lite på en vecka semester kvar ... så jag kommer ännu att njuta av livet ... vilket betyder att bloggen ännu inte kör med 100%





Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...