Vägen till mannens hjärta ...




Servera en Lady och Lufsen inspirerad frukost/brunch till mej och han♥
Nej inte spagetti och köttbullar ...  utan en stor och mega fluffig pannkaka. 






Pannkakan toppade jag med Fazers Alku mysli ... valde inte bara en av sorterna utan strödde på lite av varje. För varje sort har något extra i sej .... så på detta sätt blev pannkakan riktigt, riktigt, riktigt mumsigt. Skulle jag bara ha valt en ...  så skulle den bara ha varit riktigt mumsig :) 






Förutom mysli hade jag på färska hallon, jordgubbar och blåbär ... och avsluta med att strö över kokosflingor. Det bästa med Fazers nya mysli är att det inte alls är tillsatt varken socker eller E-koder ... och det gillas.

Själv tycker jag att fluffiga pannkakor måste serveras med lönnsirap så jag valde att ringla över lite. Men om du inte gör det så har du en super läcker och sockerfri frukost. 






Vägen till mannens hjärta går genom magen .... 
så han ♥ är nog min för evigt (fniss) 





 EN STOR PANNKAKA

1 ägg
1 dl mjök
1 dl mjöl
1 tsk bakpulver
och smör till stekning

Stek pannkakan. Servera med Fazers mysli, en massa färska bär och strö över lite kokosflingor.

 #parempimysli @fazersuomi #myslilähettiläät






Happy tisdag!










Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...