Inte en selfie ... utan många!




Vad har här hänt?
Jo jag har klippt bort mitt patetiskt långa tanthår.

För så som de långa lockarna föll av ... så kände jag mej genast många år yngre.






Och jag är riktigt nöjd med resultatet.






Inget risigt hår som spretar hit och dit ... utan nu har jag igen friskt och tjockt hår ... och ett väldigt lättskött sådant. 






Och jo här hos oss ... i Finland ...  börjar det vara höst i luften! Så nu lever vi den tiden på året då man får plocka fram alla sina tröjor igen. Klagar inte ... har någon liten extra kärlek till varje årstid. Plus med hösten är nog myset som taggas upp och jo alla härliga höst plagg. Och speciellt gillar jag naturen tidiga morgnar ... dimman över vattnet alltså. Hur fint är inte det!


Nu ska denna tant ... aj nej ny frissa ;) 
Nu ska denna brud ta en höstpromenad med gubben och hundarna. 

Ha en riktigt fin lördag raringar!

KRAM 



Kommentarer

Heidi sa…
Snyggt!

Populära inlägg