SEMESTERFOTON



Har äntligen fixat fotografier från vår senaste semesterresa. Kiva att ha några bilder sparade som minne. Sedan jag fick min nya telefon så har jag inte alls använt mej av vanliga kameran då vi är på resa. Så himla mycket enklare att bara ha telefonen i handväskan. 

Så denna gång blev det ingen fotobok från resan ... utan jag valde istället att framkalla foton från telefonen. 





Hem på posten kom 36 snygga bilder i en söt liten låda. Liten och enkel att förvara och kiva att ta fram och kolla. Menorca var verkligen fint.  





Vi har ju vår kronprinsessa i Florida. Och dit åkte hon helt utan några foton. Så jag passade även på att sända henne en låda med bilder som överraskning. 

Vad hon tyckte kan du läsa HÄR. 
Jo hon har börja blogga igen.

Nu måste jag logga och och börja packa .. för imorgon efter jobbet väntar en ny resa. 
Igen en ö mitt i havet.

KRAMIS på er.  



Inga kommentarer:

Kaffebröd

Visste du att Tosca är namnet på en opera av Puccini ... och att operan troligen givit namnet åt vår älskade toscakaka.  Den är ett s...