Snoriga hälsningar




Hälsningar från en flunssig jag.

Fick värsta flussan igår. Var lite snorig och hängig på förmiddagen ... och passade även på att efter lunchen vila lite i soffan. Sedan var det kalas hos min syster. Och medan vi var på kalaset ... var det som om flunssan verkligen hade för avsikt att flytta in i min kropp. Jag gjorde inte så mycket annat än nös, nös och nös. Kallsvettades och var som en trasa.
Inte ens alla godsaker som det bjöds på smakade.

Så när vi vid sex tiden kom hem från kalaset så for jag marsch i säng. Och där har jag varit tills nu. 

Dagens frukost  ... en smoothie med massa vitaminer, en kopp Finrexin och ett paket Fazers blå. Detta ska nog få mej att må lite bättre. 

Mening var att denna Fazers blå skulle åka till Florida  ... för där finns en tös som bara älskar just den chokladen. Så förlåt Fanny♥ ... köper en ny :)






Och medan jag nu är här hemma, äter någon annans choklad och tassa omkring i köket ... passa jag på att ta en bild på matbordet. Tror inte jag har visat en bild på den lilla ommöblering på "matsals sidan". Lampan ovanför matbordet saknas ännu  ... men den kommer ... snart :) 
Det gäller bara att införskaffa en krok till taket ... men ni vet hur svårt det kan vara att komma ihåg de mista grejerna när man är till stan. Och en liten vit krok till taket har just visat sej vara en sådan liten grej. 

Så det är här som vi nuförtiden mest fördriver vår tid. Men inte idag ... för idag är det nog sängen och soffan som är mina bästa vänner. 


Snoriga hälsningar!


Inga kommentarer:

Ullanlinna

Knappast först skålen bubbel på Ullanlinna :)  ... men första i denna lokal för våran kronprinsessa. Igår var det invigning så nä...