Söndagsfrukost och gott kaffe




Söndagsfrukostar alltså ♥

Jag är sååå en frukostmänniska. Och frukost på veckosluten är extra härliga  ...  då  har man tid att laga en god frukost och man kan njuta av den i lugn och ro! Något som jag verkligen älskar! 






Men trots att jag är en frukostmänniska så är jag ingen morgonmänniska. Så för att få upp mej ur sängen ... vardag eller helg ... så behövs kaffe ... och det ska vara gott kaffe.

Och vilken lycka då att jag fått hem ett stort paket med just en massa kaffe. 

Kaffekassans kaffe är riktigt, riktigt gott kaffe. 

Det här kaffe är inget du hittar på butikshyllan utan ...  Kaffekassan är riktad mot skolklasser, idrottslag och föreningar som vill tjäna pengar till laget eller klasskassan.

Så skulle ni behöva lite pengar till klasskassan, föreningen eller laget ... kolla HÄR


Min syster som har födelsedag idag  ... GRATTIS SYRRAN ♥ ... firades på söndag och med i hennes gåvokorg hade jag lagt med ett paket av Kaffekassans kaffe. För kaffe kommer i en snygg förpackning ... så det lämpar det sej även super fint som present.






Och min söndags våffla? Till ett stycke våffla behövs  ... 1 ägg, 1 krossad banan, 2 msk vetemjöl ... blandas till jämn smet och sedan ner med all smet i våffeljärn. Servera med blåbär och pudra på lite florsocker. 


KRAM


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...