Black Friday ... och klick, klick, klick





Black Friday ... och självklart blev en Double Black till fredagsmyset idag. Ett smakrikt, lättsamt och ganska fruktig vin. 






Har inte varit till någon storstad för att göra stora fynd denna fredag ... utan har helt satsat på klick, klick metoden. Och på tal om klick metoden så har ni väl inte missa att ALKO  öppnat webbutik. Jag har varit den som konstant utnyttjat tjänsten i att beställa hem andra sorter .. beställningssortiment .. .till "mitt" Alko. Och att nu helt obegränsat och enkelt kunna klicka hem hur mycket om helst känns som rena himmelriket :)

Dessa två Tommasi bubbelflaskorna är beställda på det gamla hederliga sättet. Men/och  ... jo .. självklart har jag redan hunnit fixa ett Alko konto och klickat hem en speciell flaska från Alko webben. Men mera om Tommasi flaskorna och den jag klickat hem blir det i ett senare blogginlägg. 






Här stillar vi oss till helgen och till lillajul. Stillar och stillar ... han ska fortsätta med bastubygget och jag och Vera ska högst troligen baka på både julstjärnor med en liten tvist och pepparkakor denna helg.


Men nu tar vi helger tycker jag.

KRAMIS





Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...