En sminkning som fick ha mycket kul!




Resan med brudarna var precis så lyckad som jag hade förutspått ... och nu är jag redo för att varva ner inför julen.


Innan start ... hade jag bokat tid för en sminkning hos Sofia Lindqvist. Beställde en klassisk festsminkning ... en som skulle hålla bra! Och den höll! Den höll en dag i Helsingfors ... en båtresa till Stockholm inklusive dansar och drinkar. Den höll även några timmars sömn ... för tro det eller ej men när jag vaknade på morgonen behövde jag bara fylla på med lite läppglans för allt annat var fortfarande helt perfekt. 






Efter en dag i Gamla stan och i ett ruggigt och lite kallt Stockholm beslöt vi oss för att gå i bastu före middagen ... så det blev slutet för festsminkningen. 

Vet inte om du behöver en så här lång hållbarhet ;)  ... men jag kan verkligen varmt rekommendera Sofia.


Hade verkligen dåligt med tid mellan sminkningen och avresan så det blev bara några snabba bilder. Ville ju absolut inte missa tåget.



Snart måndag i paket ... imorgon redan lucia ... och sen löper resten av veckan som en glas.



KRAM på er!





Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...