lördag 3 december 2016

God morgon I Huomenta I Good morgning




Det är bara så himla tyst i detta hus denna lördagsmorgon. Inte för att det annars heller brukar vara så mycket ståhej. Men det märks att det bara är jag och Vera ... och så självklart hundarna ... som är hemma. Eller är det kanske bara något som jag som tycker. 
Nå må nu vara vad som helst men tyst är det. 

Steg upp och fixa till en frukostbricka och sedan kröp jag ner tillbaka i den varma sängen. Att göra så här är en av mina favorit saker på veckoslut. 

Lite extra taggad idag för idag är det en utfärdsdag med ett gäng härliga brudar. Destination Åbo. På agendan står julmarknad, glögg, middag, julkonsert och så en drink eller två på det. 

Men innan dagens roliga program börjar ska jag ta itu med hushållet. Tvätt, hundpromenad och mat. 



Ha nu en fantastik lördag och helg så ses vi!


KRAM


Inga kommentarer: