Hemgjord




Tadaaaa ... som jag skrev igår. En hemgjord grankrans till grinden ... och jag är mäkta stolt över mitt jobb. Har flera år planera att fixa ... men det har inte blivit. Och inte var det svårt alls. Inser att jag absolut borde ha filmat hur jag gjorde ... så att ni själv skulle få se att det inte är svårt. Den som följer mej på Instagram eller på FB kunde redan igår se lite av mitt arbete och hur jag fixade kransen. 

Det är inne med Vlogg .. alltså videoblogg. Kanske något man borde fundera på? Skulle just sitta perfekt när man fixat något sådan här. Få se vad jag hittar på ... måste hålla det här med att vlogga lite i minne. 






Var hem på lunch idag så jag passade även på att snabbt knäppa några bilder av grinden i dagsljus. 

Och där i bakgrunder ser ni två fyrbenta vänner som absolut tyckte att dom skulle vara med på bild. Hur jag än försökte få dem lurade med en boll ... så var det nog alltid någon av dem som stod på vakt. 






Otto ... som blir 9 månader nu i december .. var nog mest nyfiken. Alltså oj, oj vad han är nyfiken. Han vill vara med där det händer. Och händer det något intressant på två ställen har han fullt upp med att hinna kolla in allt. Nå den här gången sket han i bollen och tycket att jag var betydligt mera intressant. Otto ... även känd som skuggan min  ... för det är lite så att där jag är där är han. 






Det är något som fattas för att det ska bli så där perfekt. Och jag vet precis vad det är ... det är SNÖ! Jag vill ha snön tillbaka. 

Kära tomten jag har ännu en önskan  ... jag vill ha en vit jul!





Inga kommentarer:

Kaffebröd

Visste du att Tosca är namnet på en opera av Puccini ... och att operan troligen givit namnet åt vår älskade toscakaka.  Den är ett s...