Innan ni loggar ut




God morgon på er!

Tänk att det bara är en natt kvar tills tomten kommer. Spännande tider.

Har idag tagit en ledig dag  ... ledig och ledig :)  ... blir kanske mera som Vera sa "Mamma du får leka kock hela dagen". Idag ska det först julhandlas mat och sen är det som sagt köket som gäller för mej. Idag ska jag fixa två måsten till vårt julbord ... smetanasillen och räktårtan. Och så ska det rullas och stekas köttbullar. Som sött och gott till julbordet har jag valt ett välanvänt recept. Självklart ska det vara något med choklad och valet föll på en Tryffeltårta med pistagenötter


Men innan jag börjar med dagens jobb ... och ifall ni valt att fira en SOME fri jul ... så vill jag nu redan ... önska DIG & de dina en riktigt GOD JUL

Bloggen tar inte julledigt och inte heller mina andra "nyhets flöden" ... så uppdatering efterhand som det händer något "spännande"


Så huomenta på er och stressa inte för mycket inför morgondagen.


Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...