Det skulle bli hjärtan!





Tanken var att det skulle bli söta små bulla-hjärtan. Tanken var god ... men slutresultat kräver en hel del fantasi. Men goda var dom. Och om någon frågar mej så röstar jag för att man ska äta varm bulla med kall mjölk. Love it ♥






Och på tal om att rösta ... så ställer jag upp som SFP:s kandidat i Kommunalvalet 2017 i Raseborg. Man ska ju ha vallöften. Och till er kära bloggläsare ♥ (ett hjärta så här dagen till ära) så lovar jag att bloggen inte kommer att förvandlas till någon reklamplats för mitt kandiderande. Kommer att hålla upp samma profil som tidigare här på bloggen. 

Massa varma vändags-kramar till er. Jag hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar att ni tittar in alla dagar.

♥♥♥

Inga kommentarer:

Stugliv

Vi drog ut till min gudmors och hennes mans sommarstuga på fredag för att njuta av stugliv, båtliv och skärgården ... och självklart a...