En Kick ass Monday smoothie




KICK ASS MONDAY SMOOTHIE

1 ägg
1 banan
1 kivi
1 dl fryst mango
1 dl apelsinjuice (utan socker)
½ dl fryst spenat
1 tsk Hamppuproteiini

vatten

Lägg allt .. förutom vattnet i en mixer. Häll sedan på så mycket vatten så det just och just täcker de övriga ingredienserna. Mixa.







Insåg att det inte är så länge kvar tills jag ska springa omkring i bikini ... så det börjar vara dags att hålla koll på vad jag sätter i mej. Ingen bantning för mej!
Men vet att om jag redan funderar lite extra på vad jag äter och dricker borde det fint fungera som första hjälp.


Sen bara Florida resan är gjord ska jag på allvar ta tag i saken. Vet redan att jag inte  ensam klara av det ... så är verkligen behov av en PT. Så tips på bra sådan .... som skulle gilla ett samarbete med mej .... tas tacksamt emot.


Nu ska jag ta en vals med dammsugen och sedan belöna mej själv med en god kopp Detox te (fniss) 

Kramis!




Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...