En stor en!





Går liksom så där med att komma i bikiniform. Och dagens fika gjorde saken inte bättre.
Men i och med att vi inte kommer att vara hemma när det nalkas fastlagsbulletider ... så passade jag idag på att bjuda familjen på en mega stor version av just fastlagsbulle. 







Nu behöver man inte börja med att baka bullalängden. Det går även riktigt fint att köpa en färdig sådan i butiken ... skära av locket ... fylla med sylt eller mandelmassa ... på med vispad grädde smaksatt med lite vanilj ... locket på  ... och avsluta med att pudra på lite florsocker.






Önskar er en fin lördag!

Själv ska jag börja mangla lakan och dukar samtidigt som jag lyssnar på en ljudbok. Har du inte testat så kan jag verkligen start rekommendera. Det gör hushållsarbete så mycket trevligare. Och jag som är lite boknörd hinner "plöja" genom fler böcker jag vill läsa. 

KRAMIS









Inga kommentarer:

Stugliv

Vi drog ut till min gudmors och hennes mans sommarstuga på fredag för att njuta av stugliv, båtliv och skärgården ... och självklart a...