lördag 6 maj 2017

Allt en mamma behöver ...




... är en bukett vitsippor, en fin frukostbricka och en massa kärlek!






Dagens frukostbricka plocka jag ihop helt själv ... mors dag är ju faktiskt först om en vecka. Men tyckte det kunde sitta fint med en liten påminnelse ... för oj vad alla dagarna och veckorna bara svischar förbi. 

Älskar min nya bricka. Jag har ju lite pippi på sådana och saknade just denna typ. Men nu har jag ... jihuuuu! Den här kan man klicka hem HÄR ... och det fina är att du inte får bara en utan två. En stor och en liten.  

Och den lilla är helt perfekt att ta med till min nya arbetshörna.






Den stora modellen står i matsalen. Är ju bara så snyggt med allt samlat.

Det är ju lite inne nu med brickor på soffbordet ... eller egentligen på vilket bord som helst. Bara att styla till enligt eget tycke och smak. Till hösten kommer den här att fyllas med en massa ljus har jag på känn. 

Men kommer helt säkert även att använda den flitigt under kommande sommarsäsong. 






Aveo har så mycket fint att klicka gällande bland annat heminredning. Och så får man även helt härlig service per telefon och e-post om det är något man undra över gällande produkten.

Jag klickade även hem kalkfärg ... men mera om det en annan gång. 



Ha nu en fin lördag vänner så ses vi snart igen!


KRAM

Inga kommentarer: