I min postlåda



Som bloggare får jag hem lite allt möjligt kul i min postlåda. Senaste paketet var en låda fylld med Garniers produkter. Man tackar :)

Har nu någon vecka testat produkterna och tycker att dom är riktigt bra. Kollade även prisen i butiken och dom är även dom riktigt ok. 





Min favorit är nog Miceallar Cleansing Water ... den tar på riktigt bort allt du missat vid själva ansiktstvätten. Ansiktstvätten av samma märke är även den riktigt bra. Aloe Vera produkten för ansiktstvätt är skön ... men jag är ingen stor favorit av cleansing milk. Hårprodukterna var verkligen vad mitt hår behövde så dom fick tummen upp för mej. Det ända dåliga var att shampoo flaskan hade ett väldigt stort hål så man fick lite väl mycket shampoo i handen. 


- Detta inlägg i samarbete med  #GarnierFamily @garniernordics -



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...