The Birthday Girl!



Det är jag det ... Bella 45!

Idag blir det kalas, fest och bubbel hela dagen ... och en av mina presenter gör att jag kommer att forTsätta mitt kalasande i dagarna 7  ;)





Och så bara älskar jag min nya klänning. Lever lite med den filosofin att man inte kan ha för många ... svarta ... klänningar. Den här är av märket mint&berry ... och jag känner mej lite som Claire Underwood från House of Cards. Hennes garderob är lika rakbladsvass som hon själv ... allting är kontrollerat och effektivt. Kan inte riktigt leva upp till det ... men man kan ju börja med en klänning eller hur.

Ha en bra dag alla ni ... min kommer att vara helt FABULOUS 




Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...