Vykort från Rethymnon





Fick en resa till min födelsedag med start följande dag ... alltså den 5 augusti. Resmålet var Kreta och staden Rethymnon.  Rethymnon är en genuin kuststad med ett levande grekiskt vardagsliv som blandas med turismen på ett behagligt sätt. Ett riktigt härligt ställe. Och som man kunnat se på mitt Instagram så är nog stunden då solen går ner min favorit. 





Mest har vi legat vi poolen på hotellet och slappat. Till och med kameran har fått semester märkte jag nu då vi kom hem. Inte mycket bilder i den inte. Men mellan poolhänget har vi hunnit med strandliv och turistat i den gamla delen av staden. 





Vi har njutit 110% 






Men nu kallar vardagen  ... på gott och ont. Nyfiken på mera bilder från resa så får du som sagt kolla mitt Instagram som du hittar HÄR.


Nu är jag tillbaka och kommer att uppdatera bloggen lite mera aktivt igen :) 



 Ha nu en riktigt skön söndag!





Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...